بازاریابی شبکه ای
از بدو شکلگیری بازارها؛ فروشندگان به عنوان یکی از عناصر تشکیلدهنده آن همواره تلاش کردند که محصولات، تولیدات و خدمات خود را با شیوهای خلاقانه تبلیغ و ترویج کنند و در این راه از روشهای متنوعی استفاده کردند.
بازاریابی از حالتی فردی همچون ضرب المثل "هیچ بقالی نمیگه ماستم ترشه! " به انواع بازاریابیهای شبکهای و پیچیده تبدیل شده است و گهگاه تلفیق این بازاریابی شبکهای {Network Marketing} با افکار نامشروع منجر به ضرر و زیان عدهای از یک سو و منفعت بیشتر برای افراد دیگر در قالب کلاهبرداری شده است.
بازاریابی چند سطحی {Multi level marketing}
بازاریابی هرمی {Pyramid Selling}
بازاریابی ارجاعی {Referral marketing}
و....
بیانگر تنوع این موضوع است.
بازاریابی دهان به دهان به عنوان زیرمجموعهای از بازاریابی ارجاعی از دیر باز در گروههای مختلف دوستان و خانوادگی و اقوام آشنایان رواج داشته و یکی از موثرترین شیوهها برای انعقاد معاملات بوده و است.
با الکترونیکی شدن بازارها این موضوع با عنوان رفرال یا ریفرال و از طریق زیرمجموعهگیری یا عضوگیری بیشتر از پیش و با سرعت در حال انجام است.
انواع و اقسام کدها و یا لینکهای رفرال یا ریفرال و به اشتراک گذاشته شدن آن در شبکههای اجتماعی و... موید موضوع است.
افزایش کاربران، افزایش دیده شدن، کاهش هزینه تبلیغات، افزایش مشتریان وفادار و ... همگی از محاسن کدهای رفرال یا لینکهای رفرال است. اشتراک کدهای ریفرال یا لینکهای ریفرال را میتوان در کاربردیترین اپلیکیشها و پلتفرمها همچون انواع اپلیکیشنهای تاکسیرانی، صرافیهای ارز دیجیتال، فروشگاهای اینترنتی، بازیهای استخراج ارز و ... با عنوان "کد معرف" و "لینک دعوت از دوستان" و .... مشاهده کرد.
ترکیب این کدها و یا لینکها با اعطای پاداشهایی همچون پاداش پولی، امتیازی، توکنی، باز شدن امکانات دسترسی به سطحی بالاتر، انواع تخفیف و ... بر جذابیت آن افزوده است.
در نظرات این پست میتونید انواع کدها و لینکهای رفرال رو به اشتراک بگذارید.
سرمایهگذاری به قدرت طلا
برای ثبتنام و احراز هویت و گرفتن هدیه آن کلیک کنید
در بازار ۲۴ ساعتۀ میلی، با هر میزان سرمایه به قدرت طلا برس و بدون مراجعۀ حضوری، طلای آب شده بخر، بفروش و طلای خودت رو با فاکتور رسمی و گارانتی اصالت تحویل بگیر.