کافه مدیریت

زندگی تلفیقی است از علم و هنر

کافه مدیریت

زندگی تلفیقی است از علم و هنر

سلام خوش آمدید

۸ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

مادر بزرگ مدرنی که نوه‌اش رو مثل روزهای غیر مدرن سوار کولش کرده

 

شکار سوسک‌ها، سرگرمی حنا موقع تنهایی‌هاشه

 

خنزر پنزر فروشی‌های راسته شرقی اول خیابان کارگر شمالی واقعاً کار راه‌انداز هستند.

  • مصطفی علی محمدی

 

ثبت‌نام لاتاری سال 2025 که برای حفظ گوناگونی نژادی در بین مهاجران امریکایی است از تاریخ 4 اکتبر 2023 (12 مهر 1402) تا 7نوامبر 2023 (16 آبان 1402) می‌باشد.

  • مصطفی علی محمدی

مربی سیبلوی آموزش دوچرخه سفیدپوش شق و رق که به بانوان تدریس میکنه! در مسیر غربی بوستان لاله و در گذر بدمینتون‌بازان

 

دانشجوی آفریقایی با موهای بافت که توسط کودکان کار دست انداخته می‌شد.

 

جوراب فروشی که به زور و با هزار تا دروغ من صبحونه و ناهار نخوردم دنبال فروش جوراب به من بود.

  • مصطفی علی محمدی

فایل فشرده نیم نگاهی بر مدیریت آموزشی حاوی سه محتوای زیر است؛

 

  • پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی (رشته علوم تربیتی) دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدکل (مدرس: محمد مهتری آرانی) مشتمل بر 245 اسلاید
  • پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی (از انتشارات دانشگاه پیام نور) (مولف: دکتر علی علاقه‌بند) به تهیه کنندگی: دکتر محمدرضا سرمدی مشتمل بر 269 اسلاید
  • مقاله کوتاه در مورد مدیریت آموزشی مشتمل بر 22 صفحه

 

پیشینه مدیریت آموزشی

تعریف مدیریت آموزشی

وظایف مدیریت آموزشی

ضرورت و اهمیت توجه به مدیریت آموزشی

سبک‌های مدیریت و رهبری

و....

 

 دانلود فایل فشرده نیم نگاهی بر مدیریت آموزشی


  • مصطفی علی محمدی

تلاش و رقابت برای معاش در محدودیت‌ها باعث خلاقیت میشه! به وضوح میشه این موضوع را در عرضه و نحوه عرضه دستفروشان ضلع غربی پارک لاله دید. آهنگ گذاشتن، ریسه کشیدن و زدن تیکت و...

 

از یک طرف میگن سه چیز رو مخفی و پنهان نگهدار؛ رابطه شخصی، درآمد، حرکت بعدی و از طرف دیگه میگن؛ رابطه‌ای که نشه علنیش کرد ایراد داره! شاید منظورش از مخفی بودن خصوصیه!

 

دیالوگ یکی از سه مرد میانسال غریبه موقع مکالمه؛ من همه زندگیم، خوردنم، خوابیدنم و... خوندنه تو خونه فقط میخونم!

  • مصطفی علی محمدی

به نقل از ایرنا رجب طیب اردوغان از نیمه دوم سال 2023 میلادی چه به بهانه تبلیغات در انتخابات چه به بهانه جبران معیشت کارکنان و بازنشستگان ترکیه، دستور افزایش حقوق بر اساس نرخ تورم را صادر کرد و مقرر گردید دستمزد کارکنان و کارگران در دو مقطع شش ماهه افزایش پیدا کند.

 براساس مفاد مواد 85 و 125 قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش حقوق بر اساس نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی نیز در کشور ما لحاظ گردیده بود؛

ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری- دستگاه‌های اجرائی مکلفند در چهارچوب بودجه های مصوب و آئین‌نامه ای که به تصویب هیأت وزیران می رسد، کارمندان و بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان را علاوه بر استفاده از بیمه پایه درمان، با مشارکت آنان به صورت هماهنگ و یکنواخت برای کلیه کارمندان دولت تحت پوشش بیمه های تکمیلی قرار دهند.

 

ماده ۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری- ضرایب حقوق مذکور در فصول دهم و سیزدهم به تفکیک هر فصل، متناسب با احکام این قانون در اولین سال اجراء پانصد ریال تعیین می‌گردد و در سال های بعد حداقل به اندازه نرخ تورم که هر ساله از سوی بانک مرکزی اعلام می‌گردد، افزایش می یابد.

 

آرای صادره از شعب دیوان عدالت اداری تا پیش از اجرایی شدن برنامه ششم توسعه نیز موید همین موضوع بود.

 

اما در بند (پ) ماده (28) قانون برنامه ششم توسعه، (که درطول برنامه حاکم بر ماده ۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری است و تا پایان سال 1402 تمدید گردیده است)، دولت در حدود الف) اعتبارات هزینه‌ای سالانه و ب) متناسب با نرخ تورم نسبت به تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت در لوایح بودجه سنواتی اقدام نموده است.

 

بند (پ) ماده (28) قانون برنامه ششم توسعه- دولت در حدود اعتبارات هزینه‌ای سالانه و متناسب با نرخ تورم نسبت به تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت اعم از مشمولان و غیرمشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری در لوایح بودجه سنواتی اقدام کند. این حکم درطول برنامه حاکم بر ماده (۱۲۵) قانون مدیریت خدمات کشوری خواهد بود.

 

حال که حکم مقرر در بند "پ" ماده ۲۸ قانون برنامه ششم توسعه در لایحه برنامه هفتم  تکرار نشده است و قانون برنامه ششم در پایان سال جاری ملغی‌اثر می‌گردد و همچنین در بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۳ ابلاغی توسط رئیس جمهور نیز، نرخ تورم سالیانه ۴۵ درصد اعلام گردیده ولیکن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به میزان ۲۰ درصد پیشنهاد شده است می‌بایست ماده ۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنای تعیین ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارکنان و بازنشستگان قرار گیرد.

 

بنا بر موارد فوق، افزایش ضریب حقوق در قانون بودجه سال ۱۴۰۳ بایستی  حداقل به اندازه نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی تعیین و مجلس و دولت انقلابی اینبار حقی که سالیان سال کارکنان و کارگران دولت با متانت و صبوری و برای ملاحظات و تنگناهای سیاسی و اقتصادی دولت و به اجبار از آن گذشتند جبران گردد.

 

به همین منظور کارزاری جهت حمایت دوجانبه مردم و حاکمیت در قالب تصمیم دولتمردان و نمایندگان مردمی به شرح ذیل ترتیب داده شد تا با استقبال از آن این مهم به سرانجام نیکو رسد.

لینک شرکت در کارزار افزایش ضریب حقوقی کارکنان و دستمزد کارگران متناسب با نرخ تورم سالیانه

 

  • مصطفی علی محمدی

برای دریافت رایگان کد رهگیری املاک مطابق اینفوگراف زیر و با ورود به سامانه ملی املاک و اسکان کشور اقدام نمائید.

  • مصطفی علی محمدی

پنجشنبه سی‌ام مهر 1101 هجری شمسی شورش محمود افغان از طایفه غلجی‌های قوم پشتون ساکن قندهار برای سلطه بر شاه سلطان حسین آخرین پادشاه صفوی به وقوع پیوست و زمینه‌ساز سرنگونی صفویان گردید.

خواندن تاریخ تجارب بسیار خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد که استفاده از آنها می‌تواند چراغ راه آینده ما باشد، ولیکن مقایسه زمان کنونی با 300 سال پیش شاید قیاس چندان مناسبی نباشد وقتی بدانیم که در آن دوره ایران شرایط کاملاً متفاوتی اعم از موارد زیر با دوره کنونی داشته است؛

  • مصطفی علی محمدی
کافه مدیریت

بررسی مسائل مدیریت ایران
ای روح متلاشی
بر جانم چه افکندی؟

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها