کافه مدیریت

زندگی تلفیقی است از علم و هنر

کافه مدیریت

زندگی تلفیقی است از علم و هنر

سلام خوش آمدید

۲۲ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

خاک زیر شمشادهای پارک رو شخم زدن و میخوان برای شب یلدا گل‌کاری کنن

 

امروز برای کارکنان شرکت گلگهر به مناسب یلدا پسته گرفته بودن

 

وقتی یه آدم از جنس مقامات بخواد سرزده و یهو از پارک هم رد بشه، جنب و جوش رسیدگی بیشتر میشه، خوبه نظارت در چرخه امور بیشتر مورد توجه مقامات باشه

  • مصطفی علی محمدی

به نقل از سایت روان راهنما؛

 راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی یک زبان مشترک و استاندارد برای طبقه‌بندی اختلالات روانی ارائه می‌کند و توسط انجمن روان‌پزشکی آمریکا تهیه شده‌است. این راهنما برپایه مجموعه‌ای از نظر پزشکان، پژوهشگران، فهرست داروهای روان‌پزشکی، بنگاه‌های بیمه، صنایع داروسازی ودر همکاری پیاپی با آی.سی.دی (ICD) و سازمان بهداشت جهانی تهیه شده‌است. آخرین نسخه این راهنما، ویرایش پنجم آن T دی‌اس‌ام-۵ است که در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شده‌است (سایت رسمی DSM)

  • مصطفی علی محمدی

اقتصاد ضعیف، بساط‌چی میسازه، بساط‌چی قوانین رو زیر پا میذاره و از برق امام استفاده میکنه و مالیات و اجاره نمیده، شهردارچی‌ها پول میگرن که بساطشون رو جمع کنن، اگر وظیفشون رو نخوان انجام بدن باید قوانین رو نادیده بگیرن و یا بدترش با گرفتن رشوه خلاف کنن، درنتیجه شهرداری برکنارشون میکنه، اگه شهردار اینکار رو نکنه قانون پنجره شکسته باعث میشه شهر دچار بی نظمی بشه و شهردار برکنار بشه، اگه دولت با سیاست‌های مالی و بانک مرکزی با سیاست‌های پولی مناسب بعنوان حکمرانان بالادستی زمینه‌های تقویت اقتصاد رو فراهم کنن این چرخه معیوب اصلاح میشه ولی حکمرانان رو مردم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم انتخاب میکنن و انتخاب درست نیازمند آگاهیه، کاندیداهای حکمرانی هم باید از میان بهترین‌ها و نخبگان باشن و این کاندیداهای حکمرانی از دل مردم به وجود میان و برای بهتر شدن و بروز نخبگی میبایست شرایط مکانی و زمانی مناسبی برای شکوفایی داشته باشند و شرایط زمانی و مکانی مناسب مستلزم وجود یک شرایط اقتصادی پایدار و مناسبه که مردم در سطوح بالاتری از نیازهای مرتبط با نیازهای اولیه به دنبال شکوفایی خود باشن؛ مخلص کلام دیروز شهرداریچی‌ها به بساط‌چی‌های کنار گذر بوستان لاله گیر داده بودن!

 

برج ساعت، ساعتش خوابیده!

 

از معجزات پروژه ترمیم کف‌پوش‌های بتنی پیاده‌روی ضلع غربی پارک لاله همین نکته بس که همه کفپوش‌های بدون ایراد تعویض شد به استثنای کفپوش‌هایی که زیرش خالی شده و آب توش جمع میشه و با هر قدمی گل و لای میپاشه به شلوار و کفش عابرین!

  • مصطفی علی محمدی

«اما گفتمانی که به آن باور داریم اقتضائاتی دارد و گاهی می‌طلبد که ما حماسی و جهادی زندگی کنیم؛... به برکت خونی که ریخته شد ما یک تکان جدی خوردیم که یا باید آن حرف‌ها را ببوسیم و کنار بگذاریم، ببخشید شاید توی دوربین من نباید این حرف را بزنم، ولی اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود. برود همان جا‌هایی که همان رفاه و همان مدل زندگی را دارد و اگر اعتقاد داریم به نظرم باید جدی به میدان بیاییم. به نظرم امروز نشان دادیم که همه ما ایرانیان به یک مدل زندگی سلحشورانه احتیاج داریم و آن مدل را نیاز داریم.»

  • مصطفی علی محمدی

ساختمان نبش جنوب غربی تقاطع خیابان کارگر و خیابان قدر و خانه به دوشانی که با کمک نردبانی چوبی برای اسکان به آن راه پیدا کرده‌اند! ساختمانی شبیه به فیلم نسخه سحر آمیز{The Peanut Butter Solution}!

 

قیمت‌ها تو تخفیف بالاتر از حالت عادیه

 

دیگه نون حلال معنی نمیده، شما ده ساله هر روز صبح داری میای، ماشین‌های ساعت ۸ تا ۱۰ و ماشین‌های ساعت ۱۰ تا ۱۲ توی خیابون رو نگاه کن

  • مصطفی علی محمدی

همه ساله با نزدیک شدن به پایان سال بحث عیدی کارکنان و کارگران داغ می‌شود. انواع وجود انواع استخدامی در دستگاه‌های دولتی تعارضاتی و تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند که منجر به بروز حس ناعدالتی در بین افراد می‌گردد.

  • مصطفی علی محمدی

زن، وقتی دید کلاغها در حال غذا خوردن از ظرف کنار پیاده‌رو هستن کمی مسیرشو عوض کرد تا نترسن.

 

دست‌فروش سر خیابون باباطاهر با تمیز کردن و دسته دسته کردن سبزی‌ها، بوی سبزی تازه رو تو هوا پیچونده بود.

 

حواسمون باشه در هر شرایطی اگه با یه آدم مذهبی، نیمه مذهبی و غیر مذهبی روبرو شدیم انسانیت و رفتار نیکو رو فراموش نکنیم.

  • مصطفی علی محمدی

فساد نژاد ما از بچه و پیر و جوانش پیداست. همه مان ادای زندگی را در آورده ایم، کاشکی ادا بود، بزندگی دهن کجی کرده ایم! اگر چه الاغ چیزسرمان نمیشود و همیشه کلاه سرمان میرود، اما خودمان را باهوشترین مخلوق تصور می کنیم.

 

به نقل از اعتماد آنلاین؛

با سه میلیارد و چهارصد میلیون دلار چه چیزهایی میتوان ساخت؟

 

بزرگترین فسادهای مالی کشف شده در ایران

  • مصطفی علی محمدی

بوی اسپند تو خیابون، یادآور خاطراته ...

 

کلاغها به ارزَن خوری رو آوردن!

 

مرد، پاکت خالی سیگار رو از روی لبه پله برقی متروی کارگر برداشت، بیرون مترو داخل سطل آشغال بزرگ شهرداری انداختش و در ادامه مسیرش به سمت میدان فاطمی به مقبره الشهدای فاطمیه بزرگ تهران سلام داد.

  • مصطفی علی محمدی
کافه مدیریت

بررسی مسائل مدیریت ایران
ای روح متلاشی
بر جانم چه افکندی؟

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندها